Het begon in de herfst van 2009. De destijds ontwikkelde versie diende vooral voor intern gebruik en had voor ogen om niet alleen online facturen te sturen maar ook om overzicht te scheppen in de openstaande facturen en de klanten online te laten betalen. Iets wat in die tijd niet vanzelfsprekend was.

In de jaren die hierop volgden was er – als leverancier van financiële en administratieve maatwerk software – onvoldoende tijd om q-invoice door te ontwikkelen met de aandacht en passie die het verdient. In deze periode hebben wij een hoop ervaring opgedaan en informatie ingewonnen op het gebied van administratie en facturatie. Toen de vraag naar dure maatwerk oplossing afnam hebben wij besloten deze kennis in een nieuwe versie van q-invoice onder te brengen om hiermee de klant een goedkoop alternatief te kunnen bieden.

Deze nieuwe versie, nummer 2, zag officieel het levenslicht in april 2013 en wordt sindsdien bijna wekelijks bijgewerkt. Een klein enthousiast team van professionals is dagelijks bezig met de ondersteuning van klanten, integratie van suggesties en het ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten.

Wij nodigen u graag uit zelf rond te kijken en te zien wat q-invoice voor uw bedrijf kan betekenen. Probeer het gratis.